Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Шпитьківська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04362177) був реорганізований і увійшов до складу Дмитрівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

_

17.12.2020

Пам’ятка застрахованої особи для отримання одноразової виплати

 

ПАМ’ЯТКА застрахованої особи для отримання одноразової виплати відповідно до Закону України від 04.12.2020 №1071/ІХ «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»

    Право отримання одноразової допомоги у розмірі 8 тисяч гривень мають:

наймані працівники, які:

на 10 грудня 2020 року ПРАЦЮЮТЬ за основним місцем роботи у роботодавця, діяльність якого була тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів;

середня заробітна плата яких за третій квартал 2020 року не перевищує тридцять тисяч гривень на місяць;

фізичні особи – підприємці, які:

на 10 грудня 2020 року ЗАРЕЄСТРОВАНІ 3 місяці і більше як фізичні особи – підприємці (перевірити факт реєстрації – https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search), та у 2020 році сплатили ЄСВ за себе не менше ніж за 3 місяці;

не є одночасно фізичною особою – підприємцем та найманим працівником.

Перевірка відповідності ОСНОВНОГО виду економічної діяльності роботодавця переліку видів діяльності, стосовно яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи та факту нарахування та сплати ЄСВ здійснюватиметься засобами Порталу ДІЯ автоматично при поданні заяви.

Перевірити зарахування стажу (сплату ЄСВ), розмір заробітної плати можливо за посиланням https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer на вебпорталі Пенсійного фонду України (знадобиться електронний підпис, Bank ID або  Mobile ID (GOV ID)).

 

    Строки звернення за виплатою

Заява на виплату одноразової допомоги застрахованим особам подається до 21 грудня 2020 р. включно.

 

    Порядок звернення за виплатою

Заява для отримання одноразової допомоги застрахованим особам заповнюється ВИКЛЮЧНО в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг або з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).

 

Як отримати послугу на порталі?

    Знадобиться кваліфікований електронний підпис для авторизації у порталі.

    Зареєструватися чи авторизуватися, якщо особа вже зареєстрована, у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.

    У розділі “Послуги” обрати “Одноразова матеріальна допомога ФОПам та найманим працівникам”.

    Дія автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.

    Необхідно підтвердити поточне місце роботи.

    Ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. УВАГА – отримати кошти можна лише на особистий рахунок.

    Перевірити та надіслати заповнену заяву.

    Очікуйте повідомлення про зарахування виплати в банк.

 

Як отримати послугу у застосунку?

    Завантажити застосунок Дія за посиланням: https://go.diia.app

    Авторизувати у застосунку через свій Приват24, Monobank, або BankID НБУ.

    У розділі “Послуги” натиснути “Отримати допомогу”.

    Дія автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.

    Ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. УВАГА – отримати кошти можна лише на особистий рахунок.

    Очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.

    Заповнення заяви

 

 

У заяві автоматично формуються:

– реєстраційний номер облікової картки платника податків АБО серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

– адреса місця проживання;

– належність найманого працівника чи фізичної особи – підприємця до категорій осіб, які мають право на виплату одноразової допомоги (підтверджується шляхом проставлення відповідної позначки в заяві).

Застрахованою особою вноситься номер банківського рахунка заявника – за стандартом IBAN (одноразова допомога виплачується виключно на банківський рахунок. У разі відсутності банківського рахунку, його необхідно відкрити у будь-якому обраному банку),

 

Заява вважається поданою у разі заповнення ідентифікованою особою всіх полів форми.

 

 Відповідальність за недостовірні відомості

У разі подання недостовірної інформації допомога підлягає поверненню.

Якщо особа не поверне кошти добровільно протягом 10 робочих днів з дня надсилання рішення територіального органу Пенсійного фонду про відшкодування одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, вони будуть стягнуті державною виконавчою службою в примусовому порядку.

Рішення про відшкодування одноразової матеріальної допомоги буде розміщено на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer із одночасним SMS повідомленням, за наявності мобільного номеру телефону. 

18.06.2020

Друзі, Києво-Святошинський районний центр зайнятості презентує покрокову інструкцію: як ФОПу без найманих працівників отримати допомогу по частковому безробіттю. Усього шість простих кроків

Зверніться до центру зайнятості за місцем сплати ЄВ упродовж 90 днів з моменту зупинення чи скорочення діяльності.

Далі – підготуйте необхідний пакет документів :

заява на отримання допомоги в довільній формі;

копія наказу з датою зупинення чи скорочення діяльності;

довідка про сплату ЄВ за останніх 6 місяців;

відомості до Додатку 2 Порядку.

Оригінали документів подайте до центру зайнятості. Як це можна зробити? В один із зручних для вас способів – або поштою, або ж через скриньку для кореспонденції в центрі зайнятості.

Упродовж трьох робочих днів центр зайнятості перевіряє документи. Якщо ж є помилки чи неточності, наші спеціалісти повідомлять про це. Ви матимете 5 днів, щоб подати новий або виправлений пакет документів.

Рішення щодо надання допомоги приймає обласний центр зайнятості

Після одержання коштів на свій рахунок центр зайнятості переказує їх фізичній особі-підприємцю.

Нагадуємо: допомога по частковому безробіттю не оподатковується. Допомога встановлюється за кожну годину скорочення діяльності та із розрахунку двох третин від бази нарахування ЄВ, але не більше мінімальної заробітної плати на місяць.

Допомога надається на період зупинення чи скорочення діяльності та впродовж 30 календарних днів після завершення карантину.

 

Ви фізична особа-підприємець?

Через карантинні заходи не працювали або ж скоротили свою діяльність? У вас немає найманих працівників, але ви сплачували єдиний соціальний внесок?

☝️Отже, відтепер ви маєте право на допомогу по частковому безробіттю.

Такі зміни стали можливими завдяки урядовим ініціативам, а саме - ухваленню Постанови КМУ від 03.06.2020 р. № 453 «Про внесення змін до Порядку надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території̈ України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

✍️Більш детально тут⏩ https://is.gd/00vmhE

📌Як отримати допомогу ФОПу без найманої праці?

➡️Насамперед, звернутися до центру зайнятості за місцем сплати ЄВ і зібрати необхідний пакет документів.

📌Упродовж якого часу можна оформити допомогу?

➡️Протягом 90 днів з моменту зупинення чи скорочення діяльності.

📌Якою є сума допомоги по частковому безробіттю для ФОПів?

  • Допомога встановлюється за кожну годину скорочення діяльності та із розрахунку двох третин від бази нарахування ЄВ, але не більше мінімальної заробітної плати (4723 грн) на місяць. Допомога надається на період призупинення/скорочення діяльності та впродовж 30 календарних днів після завершення карантину.

Києво- Святошинський районний центр зайнятості презентує покрокову інструкцію для роботодавців, які мають право на допомогу по частковому безробіттю.

Зауважимо, що допомогу по частковому безробіттю можуть отримати представники малого та середнього бізнесу , які:

зупинили або ж скоротили діяльність через карантин;

сплачували ЄВ упродовж 6 місяців, які передують даті зупинення чи скорочення діяльності, за найманих працівників і не припинили трудових відносин з ними на момент звернення до центру зайнятості.

 

 

Щодо звернення Шпитьківської сільської ради про погану організацію автоперевезень


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *